woensdag 21 maart 2018

Aankopen beurs Spijkenisse.

Afgelopen zondag was het beurs in Spijkenisse, en omdat daar een paar standhouders staan die niet in Rijswijk staan, en de afstand te doen is vanuit Vlissingen, besloot ik er heen te gaan. Irna had wel zin om mee te gaan, en zo ook Arlette en Monique. (nieuw lid van ons groepje).

Ik heb niet zo heel veel gekocht, twee bladponsen, want die heb ik niet zoveel. Bij Vlinder koud porselein heb ik me laten verleiden om dat eens te proberen.
Het voordeel is dat je geen oven nodig hebt en het makkelijk te kneden is.
Ik ben benieuwd!
                                                                                                                                                                                               Deze keer heb ik weinig stofjes en kantjes gekocht, maar des te meer bloempotjes bij Fennicole.
                                                                                                                                                                                          

De bovenste schaal heb ik ooit wel eens gekocht, in het wit, maar op de een of andere manier ben ik m kwijt.
Althans, ik kan m nergens meer vinden; hij staat niet in een tafereeltje en ook niet in een van mijn twee huizen.
Maar mocht ik de schaal ooit weer vinden, dan heb ik er twee.......

1 opmerking:

  1. Het was gezellig :) En ik wil weer terug naar Fennicole voor meer (a)
    Ik ben benieuwd hoe het werken met het koud porselein zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen