woensdag 23 mei 2018

Onze kijkkasten zijn ook af!

Na hard werken zijn onze kijkkastjes af, althans de mijne.
Met tussenpozen zijn we hier, ik denk, zo'n 1,5 jaar mee geweest, (rond de kerstperiode met fimo bezig geweest, bv) en intussen kwam Monique erbij, die een hele inhaalslag heeft gemaakt en nu weer net zover is als wij zijn.

Ik vond dat het bij de veranda veel te kaal was, dus heb ik daar een hibiscus bij gemaakt.
Het macramekussentje waaraan ik begonnen ben, vind ik veel te fel, dus heb ik afgelopen weekend andere kussens er bij gemaakt.
Nu is het geheel wel naar mijn zin.


 Dit zijn alle kijkkastjes vlak voordat ze klaar waren.




En ja, zeg nou zelf: dat blauw is mooi, maar veel te fel.........                                                                   

2 opmerkingen:

  1. Vier verschillende stijlen voor een enkel onderwerp "de veranda". Alle werken zijn goed gedaan, gefeliciteerd aan alle deelnemers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw, wat is het leuk geworden, Jolinda! De gordijntjes en de kussentjes passen er goed bij en je bloemen (op stam en in de bakjes) zijn mooi geworden. Die hondjes zijn trouwens om op te vreten, zo schattig <3

    BeantwoordenVerwijderen