donderdag 20 juni 2013

Knutsel van de Maand juni

Deze keer was de opdracht:

Maak een knutsel van roerstokjes of andere houtjes, ijzerdraad, (plak)plaatjes of stickers.
Daarnaast mag je 1 ander materiaal naar keuze erbij gebruiken.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk iets te maken voor het project waar ik mee bezig ben; daarmee maak ik het mezelf soms wel eens lastiger, maar des te leuker is het omdat ik het gelijk kan gebruiken!

Ik heb een blad gemaakt met een ornament (oud kapot kettinkje gebruikt),  het bloemetje bevestigd op een ijzerdraadje. Het bakje heb  ik gemaakt van roerstokjes en stickertjes van sterretjes erop geplakt.  Tot slot alles geverfd met verdunde bruine verf. Ik vind dat dit wel een leuk effect geeft.


Het blauwe bakje heb ik ook gemaakt van roerstokjes. Bij de intratuin kom je veel van dit soort bakjes tegen waar je dan kleine vaasjes in kunt zetten.
Helaas heb ik die niet in mijn minicollectie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten