woensdag 4 september 2013

Nieuw kastje voor op de beurstafel

Omdat het kastje (gemaakt van een dienblaadje) met mijn spulletjes erin zo langzamerhand te klein werd, vroeg Thea of ik nog een dienblad had.
Die kocht ik uiteindelijk op een rommelmarkt met de bedoeling daar weer vakjes in te maken, en daarna te gaan schilderen.

Maar gistermorgen moest ik naar de Action, daar nog es op zoek naar een kastje oid. Ze hebben er leuke letterbakken, maar dan moet daar weer een plexiplaatje voor en hoe maak je dat netjes vast?

Toen nog maar even naar de Xenos en daar zag ik deze kast;  die leek me perfect, diep genoeg, is ook overzichtelijk in te richten, lijkt mij.
Vandaag de binnenkant geschilderd en ingericht met de weinige spulletjes die ik op dit moment nog thuis heb.

En dit is het resultaat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten