vrijdag 27 december 2013

Gezellig kersthoekje

Tussen alle kerstvoorbereidingen, vieringen en familiebezoekjes door, heb ik zo af en toe kans gezien om nog wat aan mijn kersthoekje te werken.
Als eerste heb ik kerststerren gemaakt, vind ik in het echt ook zulke mooie planten, dus die moeten er natuurlijk wel bij komen!

Toen ook nog een kerstsok erbij gemaakt, vind ik er ook bij horen. Alleen de vulling komt nog, ( voor de volgende kerst).
Op kladblog had Corine een kandelaar gemaakt, die heb ik als inspiratie gebruikt; de mijne is wel anders geworden, maar zo past hij goed in het geheel.

Tot slot heb ik het plafond gemaakt. Ik had een geknipte vorm tussen mijn scrapbookpapier liggen, ooit eens gekregen van mijn schoonzusje, en die kwam nu goed van pas. In de uitgeknipte cirkel komt later nog een lamp te hangen.


3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een gezellig kersthoekje! En het plafond vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel gezellig uit
    ga zo door.
    gr.Emma

    BeantwoordenVerwijderen


  3. Kitty de Leeuw zei

    ziet er geweldig uit als het er 2x staat is fout van Google
    27 december 2013 14:36
    Thea van Hasselt zei

    Leuk geworden hoor Jolinda, ik ga nog kijken voor het vloerkleed en volgend jaar ook een echte kerstboom erbij toch?
    Groetjes, Thea
    27 december 2013 15:59
    Clari zei

    Het word steeds leuker.
    Ik vind het plafond erg mooi.

    gr, CL.
    27 december 2013 17:35
    Ingeborg Willigenburg zei

    Een reuzegezellig hoekje, wat een mooi plafonds heb je daar.
    Groetjes ingeborg
    27 december 2013 18:18
    Minimax-ww zei

    Gezellig ziet het er uit.

    groetjes willy
    31 december 2013 12:55
    Jolande zei

    Leuk om het hoekje te zien groeien.

    Groetjes van J.
    31 december 2013 13:08

    BeantwoordenVerwijderen