dinsdag 21 januari 2014

knutselmiddagje

De laatste tijd spreken mijn zusje Irna en ik regelmatig samen af om te gaan knutselen. Reuze gezellig, zo gezellig dat we soms meer zitten te kletsen of dingen op te zoeken dan dat we wat zouden doen!
Maar na de koffie en een boterhammetje verdwijnen we naar boven om aan de slag te gaan.
Irna wilde graag een kinderbedje met spijltjes maken wat past bij het spreitje wat ik voor haar gehaakt heb.
Jammer genoeg heb ik geen foto van het eindresultaat; ineens was de middag voorbij!
Ik heb een sidetafeltje gemaakt voor in de hal van het Franse huis, dat is inmiddels bijna af.

alles voor het bedje opgemeten en afgetekend
voorbeeldje
mijn tafeltje. Het bovenblad heb ik twee keer moeten maken, randje liep niet recht.
en maar meten en aftekenen

5 opmerkingen:

  1. maak je dat van dun hout of karton ? Ik wil heel graag nog een keer komen kijken naar je mooie miniaturen.

    groeten Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werk steeds meer met dun hout, maar ben begonnen met karton. Het tafeltje is dus van hout.
    Ben jij trouwens Susan Raterink? Jullie zijn welkom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, gezellig zo samen met je zus knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja en het is ook nog gezellig zo met zijn tweetjes, zo doe ik tenminste wat, kan ik hulp en advies vragen als beginneling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het (bijna) eindresultaat kun je zien op mijn blog, heb mijn blog eindelijk bijgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen