donderdag 1 oktober 2015

Kadootje voor collega die met pensioen gaat

Gisteren had ik een afscheidsbijeenkomst van onze medewerker wonen (interieurverzorgster, schoonmaakster, lief mens).
We zijn gewend om dan met zijn allen een boek te geven met daarin van iedere woning een bijdrage. ( en van iedere collega).
Ieder maakt iets op een A viertje, en doet het in een hoesje wat in de map past.

Ik heb het een aantal keren met haar over breien en haken ed gehad, zij komt uit Yoegoslavie,  en toen haar kinderen nog jonger waren, was ze veel met handwerken bezig.

Maar ze houdt erg van tuinieren, daar kon ik ook veel met haar over praten, dus in eerste instantie wilde ik iets met plantjes maken..........

Totdat ik eenmaal achter mijn buro zat, toen begon ik vanzelf mijn wolletjes op te zoeken en werd het dus een pagina met handwerken.

Geniet maar lekker van je pensioen, je gezin en alles wat daarbij hoort, en bedankt voor alle goede zorgen door de jaren heen!

1 opmerking: