zondag 3 januari 2016

Kadootje voor Thea's verjaardag.

Vanmiddag was ik foto's aan het terugkijken op mijn fotokaartje en toen kwam ik een leuke foto tegen van het kado wat we voor Thea's 50e verjaardag hebben gekocht en gemaakt.

Door de Adventskalender dacht ik:  Ik schrijf geen blogje", maar nu kwam ik de foto tegen en ik vind het een leuk effect zo, dus ik wil m toch laten zien:


Het is het boek van het Franse huis, maar dan in het Engels.
Omdat Thea en ik op vakantie en s avonds laat na een beurs draaien altijd een portje drinken, heb ik een fles gegeven met twee glaasjes. Het etiket is niet heel goed te zien, maar ik heb mijn best gedaan om er wat leuks van te maken ter herinnering.
Nu zal ik er eigenlijk nog een voor mezelf moeten maken......

2 opmerkingen:

  1. Eigenlijk moet dat wel. Al die flessen port die jullie opdrinken in al die jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en natuurlijk heel erg bedankt voor het mooie cadeautje
    Ik vind dat je inderdaad ook wel een flesje voor jezelf hebt verdiend!
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen