woensdag 10 augustus 2016

Vloerkleedje. deel 6.

Deze maand heb ik ook weer redelijk kunnen borduren omdat we op vakantie waren. Ik borduur vaak in een half uurtje wat overblijft tussen de bedrijven door.
Vroeger pakte ik dan een boek, en deze vakantie was ik van plan veel te gaan lezen; had nog een extra boek mee genomen, maar die ligt nu weer terug op de stapel nog te lezen boeken.

Helaas ontbreekt een stukje van het randje, omdat mijn garen op is. Dus dat zal ik moeten bij bestellen.

 En een maand geleden...


3 opmerkingen:

  1. Ja ik zie het verschil, wordt mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat erg mooi worden, Jolinda...weer een stukje verder!

    Groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Jolinda, mijn handen beginnen te kriebelen bij al jullie borduurwerkjes, maar eerst de swaps af. Dat schiet al lekker op.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen