zondag 11 september 2016

Vloerkleedje, deel 7.

Zo, ik zie dat ik een maand niet heb geblogd!
Momenteel ben ik maar weinig met miniaturen bezig, afgezien dan van de maandelijkse afspraken met ons groepje.
Ik ben bezig om twee kamers leeg te halen, want Lucas is toe aan een nieuwe kamer. Dat wordt dus een volksverhuizing...... Daardoor heb ik minder tijd over om met de hobby bezig te zijn; maar dat komt komende winter wel weer, (nadat ik ook de hobbykamer heb opgeruimd).

Maar nu de foto van deze maand:

En die van vorige maand:

Toch een heel verschil!

3 opmerkingen:

  1. je bent lekker opgeschoten, Jolinda....een mooi vloerkleed!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja... Toch wel weer veel gedaan.
    Bij mij zit de routine er nog niet in helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo das weer een hele verandering, ziet er steeds mooier uit. En succes met de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen