dinsdag 7 februari 2017

Bezem en bankje.

In mijn vorige blogje schreef ik dat ik zou laten zien wat ik samen met Arlette en Wil gemaakt heb.
Ook vertelde ik dat mijn bankje te lelijk was om te laten zien en dat ik die opnieuw ging maken.

Dat heb ik inmiddels dus ook gedaan; heb weer eens met triplex gewerkt en de zaagmachine ook  opgestart. (balsa werkt toch ook wel erg fijn, moet ik zeggen, behalve dan dat het zo zacht is).
Daarna ook maar weer eens de pot met beits opgezocht; was ook al lang geleden.
Alleen de kleur van de beits beviel me niet, dus toen maar grijze verf gepakt en die verdund met water, daar twee laagjes opgesmeerd, en dat bevalt me beter!


De bezem is nu ook af, er kan lekker geveegd worden!
Helaas is het vandaag een donkere regenachtige dag, dus de foto komt niet helemaal tot zijn recht....
De volgende keer gaan we beginnen met de achterwand (muur); ik houd jullie op de hoogte!

4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de volgende stap in het projectje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al dus het biedt u een mooie start van het project. . . de volgende is absoluut fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Jolinda, kan ik het projectje zo volgen. Ben benieuwd..
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bankje is mooi geworden! De moeite van het opnieuw beginnen zeer waard :)

    BeantwoordenVerwijderen