zondag 10 september 2017

Merklap van mijn oma, deel 5 en 6.

Vorige maand heb ik door vakantieperikelen ( caravan inpakken en dingen regelen) geen gelegenheid en zin gehad om een update te laten zien.
Maar dat zal ik nu dus goed maken.
Ik keek net even terug naar de vorige foto, en ik ben echt een heel stuk opgeschoten!

Maar ja, wat wil je ook, met twee weken vakantie, lekker onder de luifel zitten borduren. Of thuis buiten op de bank; dat is met een loep wel even improviseren, maar het lukt!


Wat een verschil he?

Helaas brak tijdens de vakantie mijn kleine, fijne borduurnaald.
Ik heb er nog een, maar die is wat grover en borduurt daardoor minder lekker.
Dus.... tijdens de volgende beurs voor mij, maar snel een nieuw setje halen.

1 opmerking:

  1. Lekker opgeschoten Jolinda, het wordt tijd dat ik het ook weer eens oppak.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen