zondag 11 maart 2018

Knutsel van de maand.

Op het actieve poppenhuisforum (via Facebook), wordt sinds kort iedere maand een knutsel van de maand georganiseerd. Je krijgt een aantal materialen door waarvan je iets maakt.
Vroeger op het poppenhuiskladblog deden we dat ook en ook toen probeerde ik zoveel mogelijk mee te doen.
Dat is nu ook mijn streven.....

We kregen de volgende materialen op: karton, stof, spijkertjes, wol, kraaltjes.
De spijkertjes heb ik niet gebruikt en de wol heb ik verwisseld voor koorddraad.






Ik probeer iets te maken wat ik in mijn huizen of kijkkastjes kan gebruiken, dus dit scherm komt in de salon van het Franse huis te staan.

1 opmerking:

  1. Wat schattig. Past heel mooi in de salon.
    Leuk idee ook, zo'n maandelijkse uitdaging. Krijg je enkel de materialen door of ook een onderwerp/thema oid?

    BeantwoordenVerwijderen