donderdag 24 mei 2018

Knutsel van de maand. Mei

Ook deze maand heb ik weer mee gedaan met de knutsel van de maand van fb groep het Actieve forum.
De materialen die we op kregen waren:

naaigarenklosje
punaise
stof
papier
opvulmateriaal

Je mag 2 materialen weg laten en vervangen.

Deze opdracht vond ik echt een lastige, door het naaigarenklosje. Het eenvoudigste is om er een tafeltje mee te maken; maar ja, dat vond ik wel erg makkelijk!

Dus 3 weken lopen nadenken; en zondag zat ik een beetje te scrollen en kwam ik een idee tegen 1:1.
Vanmorgen de stoute schoenen aan getrokken en het gewoon maar eens gaan proberen. Gelukkig had ik een paar kleine klosjes in huis, altijd makkelijk, zo'n voorraadje!

Paar keer opnieuw begonnen natuurlijk, tig foto's gemaakt want ik ben niet helemaal tevreden met het fototoestel.... ik kwam er achter dat ik met mijn mobiel de scherpste foto's maak......






3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Jolinda! Het is inderdaad een lastige deze maand, maar je hebt er een originele draai aan gegeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh Jolinda, ik heb nog helemaal niet op je blog gereageerd. Ik vind dat je deze KvdM leuk bedacht heb hoor. Wel grappig zo met die hangende klosjes.
    Ik moet nog wat in elkaar zetten, maar redt het denk ik wel voor as. vrijdag
    groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Jolinda. I love your tiny pin cushion, and your blog now that I have found it. Is your knutsel van de maand group on FB open to new members, and how do I find it? It sounds like just the thing I need to stimulate my miniature making.
    P.S. I can read and understand Dutch fine (my home language is Afrikaans, which is very similar), I just can't reply in the same :-)

    BeantwoordenVerwijderen