vrijdag 22 mei 2020

Beertje gemaakt.

Een tijd voordat de coronacrisis losbarstte, hadden we het in ons miniatuurgroepje over beertjes maken. Ik vertelde dat ik op zoek ben naar een goed patroontje maar dit nog niet heb kunnen vinden.

Vorige week kreeg ik een berichtje van Monique met de vraag welke kleur ik leuk vind:  blauw of bruin.
De volgende dag deed ze een envelop in de brievenbus (bleek bij onze buren twee huizen verder op te zijn), en toen ik het s avonds na mijn late dienst opende, bleken er stofjes en een patroontje van een beertje in te zitten.
De volgende dag gelijk begonnen en dit is het resultaat:

Het beertje is 8 cm groot, en past mooi op een stoel of zo op de grond.

Ik ga ooit nog eens proberen om m  de helft kleiner te maken, maar dat wordt echt gepruts. Het tussenstuk op het hoofdje zetten was echt een crime, daar ben ik drie keer opnieuw mee begonnen.

2 opmerkingen:

  1. Jolinda, it's darling! All the things you struggled with become easy when you have a few tips on how to do it. I published a series of free mini bear making tips on my blog. In case you decide to make another tiny bear, you can find them here: http://www.blog.creativeme.co.za/search/label/Project52%3A%20Miniature%20Bear%20Making

    BeantwoordenVerwijderen