zondag 12 juli 2020

Miniaturen gemaakt met ons knutselgroepje.

Half juni zijn Monique, Arlette en ik weer gestart met ons clubje, na de Coronastop.
Best spannend hoor!

Ik had in het najaar op de beurs in Rijswijk 3 pakketjes gekocht om bloemetjes van koud porselein te maken. Dus we zaten een tijdje te kleien.
We kwamen er achter dat je niet teveel onderdelen van te voren moet klaarleggen omdat koud porselein snel droog wordt.

Monique heeft een nieuwe hobby, ze is veel bezig met acryl poering. Een verftechniek waar je grote klodders verf uitblaast en droog maakt met een brander.
Leuk om te doen hoor!

De weegschaal is een workshop via een facebookgroep. Ik maak ws graag op mijn eigen tempo, dus dit doe ik meestal s middags. Deze keer dus tijdens onze knutselmiddag.


2 opmerkingen:

  1. Het was een erg productieve en leerzame middag, hé?
    Jouw schilderijtje was ook mooi geworden met dat wit en goud op zwart!
    Leuk om te zien hoe je weegschaal uiteindelijk nog geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen