woensdag 3 maart 2021

Voorjaarskrans deel 1 en 2

 Sinds twee weken zijn Thea en ik samen een voorjaarskrans aan het haken. Eigenlijk was het de bedoeling dat we met een aantal deelnemers zouden haken, maar uiteindelijk haken we met zijn tweetjes, tussen alle bedrijven door.

Ook nu houden we elkaar via de mail of whatts app op de hoogte. Zo wordt er tussentijds ook nog wel eens een aanpassing doorgegeven. Alleen maar leuk hoor!

Ik heb geen idee hoe het resultaat gaat worden, maar gezien de kleurtjes die ik toegestuurd heb gekregen, denk ik dat er heel veel bloemetjes op de krans gaan komen. Daarom heb ik voorlopig vier narcissen gehaakt ( volgens de beschrijving moeten het er 17 zijn, maar met alle nog te haken bloemetjes gaat dat nooit passen, denk ik).

Maar goed, we zullen zien!


Ik houd de lezers van dit blog regelmatig op de hoogte hoor!

3 opmerkingen:

  1. Jolinda, wat leuk is het geworden al. Ik denk dat het tijd wordt dat de volgende opdracht je kant op komt.... Ben benieuwd wat je daar van gaat maken.

    Groetjes en succes komende week!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS. Voor de opbouw van je krans straks is het handig dat je een oneven getal maakt, dus gewoon er nog een bij maken! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Jolinda, ben benieuwd naar het eindresultaat

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen