zondag 2 mei 2021

Spreitjes gehaakt.

 Door het project met de gehaakte voorjaarskrans kreeg ik de haakkriebels. Een paar jaar geleden ben ik begonnen met een sprei van Call the Midwife, een serie die ik op BBC First heb gevolgd. 

Ik vond dat dekentje zo leuk dat ik een patroon heb opgezocht, maar de eerste poging was absoluut niet naar mijn zin.

Maar toch: een paar weken geleden ben ik weer opnieuw begonnen met een andere kleur, daarna gelijk een rose gehaakt, en vanmiddag ga ik beginnen met een witte.

Maar ja, wat moet ik met al die spreitjes? Vorig jaar heb ik een Etsy shop account aangemaakt, een keer iets verkocht, en er daarna niet meer naar om gekeken. Tot gisteren dus, nu staat er weer iets meer in de winkel.


  


Dit is de link naar mijn shop: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten