woensdag 4 mei 2022

Schellekoord is af!

 En eindelijk is mijn borduurwerkje ( schellekoord),wat een projectje van Thea was, af.

Ik borduur meestal maar een half uurtje achter elkaar, krijg dan last van mijn schouder, dus dan duurt het langer voordat iets af is. Maar dat maakt niet uit, het is toch een leuk verzetje zo.


In mijn vorige blog schreef ik dat ik dit ook nog kleiner wilde borduren (56 count zijdegaas); daar ben ik tot twee keer toe aan begonnen, maar ook twee keer weer mee gestopt. 

Dus ja, dan heb ik alleen deze, maar dat is niet erg; het was weer leuk om mee te borduren en iedere week spannend wat het volgende figuurtje zou worden. 

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de andere schellekoorden/schilderijtjes.....

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden. De mijne ligt ook klaar, maar ben nog even met de schellekoordhouder aan het stoeien. Je zit m binnenkort langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en natuurlijk ook heel leuk dat je weer meegedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen