zondag 25 september 2022

Verjaardagsswapjes

 Afgelopen maandag ben ik weer een jaartje ouder geworden, en daar horen natuurlijk verjaardagsswapjes bij.

Van Arlette kreeg ik tijdens onze laatste knutselmiddag een theekistje (ze vertelde vaak opnieuw begonnen te zijn), een boodschappentas, die ik ga vullen met b.v. prei en andere groentes. Deze komt in de keuken van het grachtenpand te staan. Ook maakte ze een kamerplant van Fimo klei.

Toevallig kwam er tijdens onze vakantie een workshop op facebook voorbij die ik helemaal heb zitten bekijken. Ik heb me verbaasd hoe ze de bladeren maakte. Zo knap!





Thea stuurde ook een swapje op; eerder dit jaar hebben we afgesproken om elkaar met onze verjaardag een swapje te sturen. Dus dinsdag maakte ik de brievenbus open en kwam dit tegen: 

De bloemetjes heeft ze gekocht in Barcelona toen we daar in 2019 met onze mannen geweest zijn. Ik herkende ze gelijk! ( had toen spijt dat ik ze zelf niet gekocht heb, maar ik was bang dat ik ze niet heelhuids thuis zou krijgen). 

Het toiletsetje is erg fijntjes, heel mooi gemaakt!

Alle spulletjes gaan zeker een mooi plekje krijgen in een van mijn huizen, bedankt meiden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten