donderdag 24 november 2022

Poppenhuisweekend 2022

Inmiddels zijn we alweer een paar dagen thuis en druk aan het werk (vakantie).

In mijn vorige post liet ik de swapjes zien, maar behalve dit waren we allemaal bezig met onze eigen projecten. We zouden een wildrek maken voor de keuken, maar Irna en Helma waren hier nog niet aan toe. Dus uiteindelijk waren Thea en ik hiermee bezig.

Helaas is die van mij nog lang niet af; de lijm plakte niet goed en de verhoudingen waren ook niet helemaal naar mijn zin. Dus... die maak ik thuis af, ooit.....! Ook had ik veel moeite met het maken van de krullen voor de wildkroon; maar na een tip van Thea ging dit beter.

Thea gaf een knipvel met bladeren; die heb ik uitgeknipt en thuis een bloempotje en aarde erbij gezocht.

 Daarna ging ik aan de slag met de broek van de kerstman; die was niet naar mijn zin, en de kerstman had nog een buikje nodig. Die heeft hij inmiddels, en een mooie blouse die bijna niet paste door de gegroeide buik. De volgende afspraak samen met Arlette ga ik verder met de mantel van de kerstman.

Tot slot heb ik een workshopje van Bindels gemaakt; gelukkig had ik ws bij me, want doordat ik dingen niet kon afmaken, had ik tijd over. 


Dit weekend was een weekend van bezig zijn met verschillende dingen en advies aan elkaar vragen. Ik kan in ieder geval weer verder met het wildrek en mijn borduurboekje.

En een weekendje relaxen en op het gemak de dag opstarten hoort ook bij een weekendje weg. 

De plannen voor volgend jaar zijn alweer gemaakt; huisje is geboekt, alleen de koffers moeten nog gepakt worden, maar.... dat is nog een beetje vroeg!




Het was een gezellig weekend, bedankt meiden, ik heb al zin in het volgende weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten