woensdag 10 juli 2013

kerstkussentje deel 7.

Ik heb de afgelopen dagen vrij veel geborduurd ( heb vakantie). Zo schiet het aardig op! Wie weet heb ik het voor het eind van de vakantie wel af, effe dit tempo zien vast te houden, kan ik op zoek naar een nieuw borduurwerkje!

Ik vind het alleen erg jammer dat er verschil zit tussen de linker en de rechterkant, maar de rechterkant is wel het mooist geborduurd! ( heb ik toch weer het een en ander geleerd!






Zover was ik een maand geleden.





Zover ben ik nu.......




1 opmerking:



  1. Blogger Ineke zei...

    Het schiet zeker op! En ik vind het helemaal niet erg dat links en rechts verschillend zijn, het wordt hartstikke leuk!

    10 juli 2013 16:39
    Verwijderen
    Blogger Jolande zei...

    Je gaat hartstikke goed. Ik vind het ook niet storend dat links en rechts verschillend zijn, maar ja het is jouw kussentje.

    10 juli 2013 17:03
    Verwijderen
    Blogger Kitty de Leeuw zei...

    vind het leuk en in de natuur is ook NIKS het zelfde

    10 juli 2013 18:21
    Verwijderen
    Blogger thea zei...

    Grappig dat alle reacties de zelfde kant uitwijzen, maar als je in de natuur kijkt is ook niets gelijk, gelukkig.
    Ik vind dat je lekker bent opgeschoten.
    Groetjes Thea

    10 juli 2013 19:22
    Verwijderen
    Blogger Helma zei...

    Weer een stukje verder , het ziet er erg mooi uit en ja de natuur gaat zijn eigen weg!

    Groetjes Helma

    10 juli 2013 21:00
    Verwijderen
    Blogger Thea van Hasselt zei...

    wordt mooi Jolinda, maar hoe groot wordt je kussentje?

    Groet, Thea

    10 juli 2013 21:09
    Verwijderen
    Blogger Nienke zei...

    Alle beetjes helpen en het wordt mooi.
    Groetjes, Nienke.

    11 juli 2013 10:34
    Verwijderen
    Blogger Clari zei...

    Ook weer opgeschoten. Mooi hoor.

    gr, CL.

    11 juli 2013 14:03
    Verwijderen
    Blogger jeetjejanita zei...

    het wordt al heel mooi! en het geeft toch niet dat het niet helemaal symmetrisch is? ik vind het wel charmant :)

    grtjs janita

    11 juli 2013 21:10
    Verwijderen
    Blogger Nella zei...

    Ik vind het ook prachtig worden!Fijne vakantie verder!

    BeantwoordenVerwijderen