maandag 10 maart 2014

aankopen beurs Rijswijk

Nou, en nu is de beurs alweer voorbij!
Het was een gezellige beurs en een heel leuk weekend. Veel mensen bij ons aan de kraam gezien, beetje gebabbeld met bezoekers en af en toe was er tijd om zelf  een rondje over de beurs te lopen.
Ook bij Thea en Rob thuis was het gezellig, s avonds lekker bij gekletst en natuurlijk wordt het dan al snel laat.
Maar ja, dat maakt niet uit, gezelligheid kent geen tijd!

Ik heb deze keer niet zo heel veel gekocht, beits op oliebasis, wax om meubeltjes oud te maken, cracquelee, bruine patina, venne garen, want ik wil het spreitje gaan haken uit de PenM voor het bed in het Franse huis.
De twee mandjes worden mandjes voor de puppiehondjes in het pension van Lucas. De hengseltjes knip ik eraf, en ik maak nog kussentjes zodat ze lekker zacht liggen.
En natuurlijk het klokje van Helma, komt ook in het Franse huis.
Het verfrollertje en stofje kreeg ik van Thea.


1 opmerking:

  1. Leuk dat het zo'n gezellige beurs was! En het gaat toch niet om de hoeveelheid aankopen, als het maar naar je zin is!

    BeantwoordenVerwijderen