donderdag 27 maart 2014

Tas is af!

He, jammer, nu is mijn gehaakte tas af...
Ik heb er soms es een tijdje niets aan gedaan, en dan weer een aantal uur alleen maar zitten haken en er dan niet meer mee kunnen stoppen. Zo gaat dat he?
Maar nu hij eenmaal af is, vind ik m als handtas wat te klein, mijn tas zit altijd vol met vanalles (agenda, zonnebril, portemonee natuurlijk, aantekenboekje of losse papiertjes voor mijn werk, papierenzakdoekjes en noem maar op).
Wat een spullen nemen wij vrouwen toch altijd mee.....

Dus heb ik besloten dat ik het tasje ga gebruiken om wol ed in te bewaren voor het volgende haakwerk. Wat dat wordt, weet ik nog niet.
Ik zou die crochetdeken van Haak maar aan wel mee willen haken, maar ik vind de katoen of te duur of ik vind het net niet in de kleuren die ik wil.
                           Misschien mijn moeder nog maar es vragen naar restjes wol???



2 opmerkingen: