dinsdag 28 oktober 2014

DHN show Apeldoorn najaar 2014.

Afgelopen weekend was het weer beurs in Apeldoorn. Omdat het voor ons toch wel een eind rijden is, hebben we voor de tweede keer een huisje geboekt op een park.

Samen met mijn zusje Irna en haar gezin, vriendin Thea en haar man Rob en mijn eigen gezin natuurlijk hebben we een leuk weekend doorgebracht. Op zaterdag met mijn allen naar de beurs, s avonds gezellig in het huisje gebleven en op zondag alles weer ingepakt en een boswandeling gemaakt.

Jammer dat het weekend weer voorbij is!


 Mijn mooiste aankoop is het vogelhuisje. Dit kocht ik bij een Italiaanse stand, weet absoluut niet meer bij welke. Ze had alles in verschillende stijlen gemaakt, zo mooi en moeilijk kiezen!

Ook maar een kleine figuurzaag gekocht. Ik gebruik de grote zeer regelmatig, maar vindt m eigenlijk nog te grof. Dus deze ga ik komende week uitproberen!

Voor de webshop ga ik een spreitje haken, ook hier wil ik de komende week mee beginnen. Jolinda's webshop. Minidoor.

De malletjes heeft mijn zoon gekocht; hij wil vissen gaan maken op een opgemaakt bord. En als hij veel verkoopt, koopt hij weer een nieuwe mal voor weer een andere vis. ( ik zag al euro tekens in zijn ogen). Maar leuk dat hij zo enthousiast is, hoor!

2 opmerkingen:

  1. Jij ben ook gevallen voor het zaagje zie ik. Prachtig dat vogelkooitje...ik heb er met een half oog ook naar gkeken want ik heb volgens mij bij dezelfde mevrouw mijn bewerkte oude bloempot gekocht. veel plezier met je aankopen.
    Groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vogelkooitje is inderdaad mooi.
    Op de plattegrond in het boekje kun je natuurlijk precies terugvinden bij wie je het gekocht hebt, nl. bij Francesca Vernuccio uit Firenze, Italiƫ. Ze had mooie spulletjes te koop!
    En ook ik ben natuurlijk benieuwd naar de uitvoering van het spontaan ontstane samenwerkingscontract tussen Lucas en mij. Hij moet een start maken, zodat ik het af kan maken, dus por m een beetje op!
    De combinaties vennegaren ook erg leuk. Ik heb gelijk de foto bewerkt zodat je nu 2 combinaties kan aanbieden voor het maken van een sprei 1:12. Aan een voorbeeld wordt gewerkt he!


    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen