maandag 4 april 2016

Aankopen beurs Ulft

En helaas is de voorjaarsbeurs in Ulft alweer voorbij.
Het was weer een weekend genieten van alle mooie dingen die te zien waren; en de gesprekken die je af en toe zo her en der opdoet.
We hebben Thea en Rob weer geholpen met de verkoop van Minidoor, en er was af en toe  tijd om zelf ook even een rondje over de beurs te lopen. (en mijn haakwerkje erbij te pakken).

Ik had het een en ander op mijn lijstje staan (wat ik heel slim thuis had laten liggen, maar gelukkig wist ik het uit mijn hoofd).

Deze keer heb ik redelijk wat stofjes gekocht, vooral Tilda stofjes. Ze zijn zo leuk!

Ook het petroleumstelletje mag niet ontbreken, die komt in mijn Brocante huis.

Lucas heeft een schriftje, een I pad, het nautisch bakje en een zwarte kat gekocht die veel op een van onze eigen katten lijkt. Hij mag van mij de zolder van het Brocante huis inrichten als jongenskamer.
Kunnen we in het weekend samen hiermee bezig zijn.......

3 opmerkingen:

  1. leuke spulletjes gekocht, behalve de Tilda stofjes had je toch nog van die leuke rode lapjes gekocht?
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Jolinda jij kan weer even verder. Ziet er mooi uit!
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen