maandag 4 april 2016

Gehaakte spreitje (blauw) is af!

Lange tijd geleden ben ik begonnen aan een spreitje met Granny's. Eerst haakte ik een gekleurde, oa met geel, blauw, ecru.
Daarna volgde een witte, en toen een blauwe. Het was eigenlijk mijn bedoeling om ook nog een rose te haken, maar de blauwe bleef lang liggen omdat ik begon aan de Zeeuwse mee breideken ( ook nog niet af).



Maar in de laatste PenM stond een leuk gekleurd spreitje van Granny's met een witte rand erom heen. Die vond ik zo leuk dat ik die wilde haken.
Maar....... dan moet de blauwe eerst af! Ik was zelfs al begonnen om hem in elkaar te zetten; zonde om die niet af te maken.
Hij is nu dus af en ligt op de beurs op het bedje gedrapeerd, samen met de andere twee.
(te koop voor e 20,).

En ik ben dus ook al bezig met de volgende:


Afgelopen weekend tijdens de beurs in Ulft heb ik op stille momenten nog een paar vierkantjes erbij kunnen haken. Ideaal zo'n werkje!

2 opmerkingen:

  1. lekker he om op de rustige momenten op de beurs even iets voor jezelf te doen. Ik ben ook zo lekker opgeschoten.....
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen