dinsdag 11 oktober 2016

Mijn aankopen van de beurs in Rijswijk, okt 2016

Helaas is de beurs in Rijswijk alweer voorbij; ik vond het een super gezellig weekend, we hadden best veel bezoekers, en regelmatig was het lekker druk bij onze kraam.
Dan blijf je goed bezig en vliegt de tijd voorbij!

Eigenlijk heb ik maar weinig gekocht; heb de afgelopen maanden weinig tijd besteed aan de miniatuurhobby, vanwege de tuin en twee kamers veranderen.
Maar......
Vanmorgen moest ik de laatste muur nog een keer overschilderen, daarna alle verfspullen opgeruimd, de kamer wat ingericht, voor zover dat kon, ( we gaan nog een slaapbank aanschaffen), en er staan nog dozen met spullen om te verkopen en dozen met spullen die naar de zolder moeten.

Maar dat schilderwerk is klaar, dus nu kan ik weer verder met mijn miniaturen, tot de volgende schilderklus. Ik wil de trappen en de hal beneden ook onder handen nemen. Maar dat pas over een paar weken.


Dit zijn mijn aankopen: Het brocante stoeltje kon ik deze keer echt niet laten liggen; het Nautisch luikje vind ik ook erg leuk; kan nog in mijn strandhuisje denk ik.
De kok wordt tijdens het poppenhuisweekend in nov omgetoverd tot Kerstman; hij krijgt een mooie mantel aan, en niet zoals nu een lap rode stof om zijn schouders geslagen. Ook krijgt hij een pruik en natuurlijk een witte baard.
Het wiegje wordt tzt verwerkt in een tafereeltje, maar daar laat ik tegen die tijd wel weer foto's van zien.

 Toch ook nog even twee foto's van  www.minidoor.nl erbij, omdat ik hier het hele weekend te vinden was, en Thea heeft haar tafels weer veranderd omdat ze het Onderhuisje heeft overgenomen.
Dus heel veel kantjes en lintjes en handwerkspullen erbij!


Zo, en nu ga ik snel naar boven, verder met de miniaturen waar ik al mee bezig was. (oa het tuinbankje waar we met ons clubje mee bezig zijn).


1 opmerking:

  1. leuk popje voor de kerstman! verder bn je goed geslaagd!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen