maandag 24 oktober 2016

Nachtjapon.

Mijn zusje werd afgelopen week 50 jaar, en dat hebben we afgelopen zaterdag hebben we dit met zijn allen gevierd.
Ze wilde graag een envelopje met inhoud, maar dat vind ik saai en weinig creatief.

Gelukkig viel ruim een week voor het feest de nieuwe DHN op de deurmat, en daar stond een nachtjapon met slippertjes en een waszak in.
Dat kwam als geroepen, want, zo dacht ik: dat past mooi in het kastje wat we aan het maken zijn.

Dus snel mijn bakken met stofjes en kantjes tevoorschijn gehaald en gelukkig kon ik een mooie combinatie maken met een blauw stofje en een kantje.




Alleen om het ponnetje kunnen ophangen moest er nog wel een kledinghangertje gemaakt worden.
Voor het Franse huis heb ik er ook een gemaakt; ik vind het geen makkelijk werkje, maar goed, het is me gelukt!

Irna, ik hoop dat je er blij mee bent, en jij hebt in ieder geval al kastvulling voor je kledingkast!


3 opmerkingen:

  1. Hoi Jolinda, ik was in de voorrechte positie dat ik je werkje al eerder mocht bewonderen, Erg leuk geworden en past ook leuk in jullie "kast-project". En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zusje....
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hier komt dsn eindelijk mijn late reactie. Door alle drukte van het geweldige feest niet toegekomen aan het lezen van jouw blog.....ikben in ieder geval super blij met het cadeautje en de vulling van de kast. Dank je wel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen