woensdag 13 december 2017

Klein tipje van de sluier.......

Op 1 december is Thea's adventkalender begonnen en natuurlijk doe ik weer mee. Ook dit jaar is de kalender weer erg leuk!

Eigenlijk was ik helemaal niet van plan om halverwege al een foto te laten zien, maar ik kan het niet laten; op facebook heb ik al enkele foto's voorbij zien komen.

Maar natuurlijk laat ik niet alles zien; sinds kort heb ik een nieuw fotobewerkingsprogramma ( ik gebruikte eerst picasa, maar dat is gestopt). Het leuke van dit programma is dat het meer mogelijkheden biedt, leukere lijstje enz.


En, al nieuwsgierig geworden?
Ik in ieder geval wel naar de andere kalenders.......

2 opmerkingen:

  1. 400% vergroot, maar dan zie je toch wel een klein beetje hoe het wordt.... Ziet er goed uit, die groene appeltjes (of peertjes) rechts achter in de hoek zijn ook goed gelukt!
    Ik ben benieuwd naar je inzending!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dan heb je echt een extra leesbril opgezet, vind het knap dat je wat hebt kunnen zien (lol).

    Ik ga lekker verder hoor, heb plezier erin, (zeker ook met deze foto)

    BeantwoordenVerwijderen