maandag 13 augustus 2018

Zomervakantie Luxemburg en zomerknutsels.

Afgelopen zaterdag zijn we thuis gekomen van een heerlijke vakantie in de Luxemburgse Ardennen.
We stonden op een charme camping in Encherange: Val d"Ór. Deze camping ligt aan een beekje; en aangezien we erg warm weer hadden was het heerlijk om na een dagje uit of een lange wandeling de stoel in de beek te zetten en de voeten in het water!
Zo hebben we best wat uurtjes doorgebracht, samen met Thea en Rob. (heb wel een beetje heimwee)........

 

Af en toe heb ik een collage gemaakt voor Facebook en Instagram; zie boven. Deze zijn van kasteel Vianden, het Mullertal, en Diekirch. Uiteraard heb ik nog veel meer foto's gemaakt, maar geen collage ervan. 

Ook hebben we  met de trein een uitstapje gemaakt naar Luxemburg-stad; daar bezochten we de kazematten (waaide lekker door), lekker gegeten en een rondje over een rommelmarkt gelopen. 
Wat ik met de kleine smartjes ga doen weet ik nog niet, als ik veel tijd over heb, maak ik een smarttoren, of ik zet ze neer op het plankje boven de bank in de woonkamer. De pannen komen van pas in de keuken van het Brocante huis en de koffiekan met bord vast ook wel ergens (weet nu nog niet waar).




  Toen ik vanmiddag mijn foto's ging downloaden viel me op dat ik geen enkele foto heb van de camping; ook mijn man heeft er geen.                                                                                                                                       

Maar goed, naast uitstapjes en s avonds een spelletje was er ook tijd voor de hobby: ik had mijn borduurwerk mee en het boekje van het zomerproject van Thea. 
Op donderdag hadden we een dag regen; er werd onweer verwacht, dus een mooie dag om op de camping door te brengen. Ik zat met mijn spulletjes in de voortent; Lucas verdween in de caravan en zat muziek te luisteren en Hugo lette op het weer voor de voortent.

                                                                                 
                          
    De kaartenstandaard moet ik nog verven, maar ik had de juiste verf niet bij me.  



                                                                        
                                        Toch weer een stukje verder.                                           






5 opmerkingen:

  1. Dat beekje was heerlijk he Jolinda,
    Maar..... ik mis je aankopen van de rommelmarkt, t was warm die dag in Luxemburg Stad, maar toch niet zo warm dat je aankopen gesmolten zijn hoop ik?
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, warm was het zeker, de foto staat erbij hoor, was het vergeten, maar ff bijgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die Smartjes, en de merklap van oma wordt erg Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen