dinsdag 28 januari 2020

Grieks tafereeltje.

Na een hele tijd niets meer gedaan te hebben aan mijn Grieks tafereeltje ben ik vrijdag tijdens ons knutselmiddagje met Monique en Arlette toch maar weer verder gegaan met steentjes plakken.
Ik ben drie uur achter elkaar hiermee bezig geweest; echt saai werk, maar ik weet: als ik er heel veel langer mee had gewacht, was ik er niet meer verder mee gegaan.
Gelukkig ben ik flink opgeschoten en zal het de volgende keer geen drie uur plakken meer zijn!

Ik heb alvast de gekochte bloempotten uit Barcelona erbij gezet; volgende keer ga ik beginnen met bloemen en planten maken.

Er zit weer schot in de zaak!

Ik laat de vorderingen weer zien, en hopelijk duurt dat niet zo lang als deze update.

En Arlette: de eerste keer dat ik hierover blogde was juli 2018, dus toch al bijna twee jaar!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, al bijna een jaar aan het steentjes plakken? :') Maar het wordt wel heel leuk. Die potten zijn erg mooi, nu inderdaad gaan vullen!

    BeantwoordenVerwijderen