zaterdag 8 februari 2020

Tafeltje voor de slaapkamer van het Franse huis.

Ook dit jaar organiseert Thea weer een jaarproject. Het thema is heksenhuis, maar omdat ik weinig heb met heksen, vertaal ik de opdrachten naar mijn eigen projecten.
Deze maand was het thema om een tafeltje te maken.
En.... ik heb een tafeltje nodig in de slaapkamer, naast het bed.
Eerst dacht ik dat ik zou moeten solderen, in het boek lijkt het tafeltje van metaal. Maar nee hoor, het is gewoon gemaakt van karton met ijzeren poten.

De metalen look maak je dus dmv verven en roest gebruiken.

Straks is de slaapkamer al gevuld met meubels en moet ik de wanden nog steeds gaan maken...

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook zonder solderen lijkt het me een precies werkje! Goed gelukt hoor. En het past heel mooi bij het bed :)
    Ik heb nu trouwens precies het zelfde in de slaapkamer wb de wanden ;)

    BeantwoordenVerwijderen