woensdag 7 juli 2021

Aankopen

 Afgelopen week ging ik naar de stad; ik had eigenlijk niets nodig, maar door mijn gekneusde pols kon ik niet doen wat ik het liefst doe en dus verveelde ik me een beetje. 

Dan maar een rondje door de stad lopen en op een terrasje even wat gedronken. Natuurlijk kon ik niet teveel kopen, althans sjouwen.....

In een pop up winkeltje (mijn marktkraampje) kwam ik een bak met lintjes en kant tegen. Daar heb ik een tijd op mijn hurken gezeten en bijna heel de bak omgekiept, geintje hoor!

Ik kwam wel een paar leuke kantjes tegen die ik echt niet kon laten liggen.....


De bovenste twee lijken hetzelfde, maar de bovenste is 7 mm breed en de onderste van de twee is 5 mm breed.

Het kleedje rechtsonder zit aan elkaar vast; eigenlijk dacht ik dat het twee aparte kleedjes waren. Geen idee wat ik daarmee ga doen, maar komt tijd, komt raad.


3 opmerkingen:

  1. De kleedjes rechtsonder zijn leuk als stola te gebruiken.... misschien?
    Wel leuke ouderwetse kantje hoor!
    Is dat gekleurde rommeltje in het midden bunka garen?
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap met je pols. Het heeft je wel iet positiefs opgeleverd. Mooie kantjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boffen hoor. Mooie kantjes, die komen altijd wel van pas!

    BeantwoordenVerwijderen