maandag 12 juli 2021

Pagina af van mijn borduurwerk.

 De laatste tijd heb ik minder geborduurd omdat ik eerst begon met haken en mijn Etsy shop nieuw leven heb ingeblazen; ook loopt er een gezamenlijk keukenproject en een gezamenlijk project om een kasteelkamer in te richten. 

En: a.s. vrijdag begint het zomerproject van Thea weer. Ik vind m heel erg leuk!

Maar inmiddels heb ik wel weer een pagina klaar. Alle maanden zijn nu geborduurd; nu nog de eerste of de laatste pagina. Eerst wilde ik een ander motief, maar ik denk toch dat ik ze allebei hetzelfde ga maken. De andere motiefjes zijn nl te groot waardoor de pagina's van het boek niet meer kloppen.



Komende twee weken hebben we vakantie en staan we op een camping in de buurt, dus hopelijk kan ik tijd vinden om de laatste pagina te borduren. (de komende paar dagen wordt het niet echt mooi weer, geloof ik).

2 opmerkingen:

  1. Prachtig, Jolinda, en in het echt nog zoveel kleiner en fijner. Ongelooflijk knap hoor.
    Het is momenteel wel lekker weer om gezellig in tent of caravan te zitten borduren. Hopelijk gaat het inmiddels ook wat beter met je pols.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Jolinda. Ik wil m zaterdag wel even in het zien hoor!
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen