maandag 15 mei 2023

Aankopen beurs Rijswijk

 Afgelopen weekend was het weer beurs in Rijswijk waar ik Minidoor heb geholpen achter de kraam.  Het was een rustige beurs; met af en toe veel mensen aan de kraam.

Uiteindelijk konden we af en toe een rondje over de beurs lopen en alles bewonderen. 

Bij de kraam van Olba kregen we uitleg over een magnetische snijmat, zodat je papier of dun hout kunt snijden zonder dat je papiertje weg glijdt. Ook heb ik daar een klein mesje gekocht voor het echte fijne snijwerk. 


De kraam tegenover ons ( Groot in mini),gaat stoppen met beurzen draaien, dus ze verkochten hun spulletjes met korting. 

Daar heb ik de doosjes met pareltjes en het serviesgoed gekocht; handig voor de voorraad!

Ook mis ik al een tijdje een pincet met scherpe punten; gelukkig kwam ik die tegen voor een leuk prijsje.

Ik dank dat ik daar ook veel plezier van zal hebben.


Verder hebben Thea en ik veel inspiratie en tips gekregen van de dames van Groot in mini. Bedankt!

Thea en Rob: bedankt voor het gezellige weekend, het was weer gezellig en lekker bij gekletst; tenslotte was het lang geleden dat we elkaar hebben gezien (LOL). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten