vrijdag 10 april 2015

vloerkleedje Franse huis. deel 4

Ik zal maar niet beginnen over dat er alweer een maand voorbij is. (maar het is wel zo).

Deze maand weer een stukje verder geborduurd. Ik  heb met de Pasen nog wat steekjes kunnen zetten; ik moest wel werken, had late diensten, maar het is wel prettig om zomaar iets kleins wat je lekker op de bank voor het werk kan doen, zodat je boven niet alles overhoop hoeft te halen.

Deze week ook nog een paar uurtjes lekker op het dakterras in de zon kunnen borduren, afgewisseld met haken, breien of lezen.
Heerlijk! Ik begin al bruin te worden!


Helaas moest ik aan de bovenrand wel wat uithalen, had verkeerd geteld, en ik heb zo'n hekel aan uithalen, heb nog even in overweging genomen om een extra randje blauw te borduren, maar ik was bang dat dat teveel zou opvallen, dus toch maar uitgehaald.


En dit was een maand geleden.

4 opmerkingen:

  1. Toch weer een stukje gedaan..... Ik wil voor mijn volgende werkje even wachten op goed gaas, ga ik bij Anja halen op de beurs in Spijkenisse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer leuk uit, toch weer een vordering.
    Jolinda, waarom heb je de rafelige rand, is dat omdat je te dicht op de kant bent begonnen, te strak gespannen, het intrigeert me.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom intrigeert dat je?
      Ik denk dat ik het te strak heb gespannen en te dicht op de kant begonnen, ondanks tellen. Maar komt wel goed hoor!

      Verwijderen
  3. Leuk Jolinda ,om het weer iets verder te zien...het wordt mooi!
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen