dinsdag 1 november 2016

Beurs Ulft okt 2016

En inmiddels alweer twee dagen thuis na de beurs in Ulft; alle spullen uitgepakt en opgeruimd. Nu alleen nog een blogje schrijven en foto's van mijn aankopen laten zien.....

We hebben het eigenlijk bij tijd en wijle lekker druk gehad, en gezellig. Veel mensen gezien, sommigen ook gesproken, en tijd gehad om zelf ook een rondje over de beurs te lopen en al het moois te bewonderen.
Ik zou willen dat ik ook zulke mooie dingen kan maken. (oefening baart kunst, toch?).

Maar goed; ik ben blij met de twee boeken die ik heb gekocht: van Jacomine Mink en Catherine Ferouille. Zij verkoopt ook hele mooie stofjes op haar stand, maar ik vond ze veel te duur, helaas.




s Avonds in het huisje werden de boeken gelijk doorgebladerd door ons.
Mooie dingen staan erin, en goed voor de inspiratie!

Heerlijk om af en toe eens een boek door te bladeren; doe ik ook  met de miniatuurtijdschriften die ik al heb verzameld.



Verder weer wat lintjes en stofjes gekocht; deze keer voor de Kerst, zal vast wel van pas komen....

De zes kerstbomen met mandjes zijn voor ons knutselclubje.
Gistermiddag zijn we daarmee begonnen, maar daar laat ik later foto's van zien.
Ze worden in ieder geval wel heel
leuk!



2 opmerkingen:

  1. Hoi Jolinda, zeker 2 leuke boeken om even door te bladeren en je ideeën weer wat helderder te maken. Ook leuke lapjes en lintjes gekocht hoor, hoefde je gelukkig niet ver voor te lopen.
    Ik ben benieuwd naar jullie Kerstprojectje
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingen, vooral die boeken, heb je gekocht. De kerststofjes komen vast van pas tijdens het poppenhuisweekend.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen