donderdag 1 december 2016

Thea's adventkalender

Vandaag is Thea gestart met haar adventkalender.
Je krijgt via de mail iedere dag een workshopje toegestuurd, waarna je heerlijk aan de slag kunt.
Dit jaar heeft ze voor het eerst ook een boekje gemaakt met alle workshopjes erin; ik heb besloten om het boek te bestellen, zodat ik op mijn eigen tempo kan werken.
Afgelopen zaterdag heb ik een bakje gekocht om het tafereeltje in te zetten, en zondag begonnen met het snijden van het karton om de wandjes te behangen.

Dinsdagmiddag kwam het boekje al binnen, hoera!, dus kon ik  gelijk aan de slag. (nadat de vloer er ook in lag dan).
De deur is dus al af en staat al te pronken.


Helaas zit er glas voor wat weerspiegelt, jammer voor foto's, maar ik krijg het er niet uit zonder de boel te slopen.
Ik weet nog niet welke kleur ik de deur met tafeltje en plank ga geven, maar ik schilder alles in een keer ( kan ik er nog even over nadenken).



En dit is wat het gaat worden........
Ik ga er wel mijn eigen draai aan geven, maar dat zien jullie over een paar weken.

Degenen die ook mee doen:
       Veel plezier!

3 opmerkingen:

  1. Jij loopt al voor, Jolinda. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!! De prachtige structuur van de deur . . . Ik vind dat het ontbreekt aan het handvat. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi bakje! Ik dacht eerst dat het ook een lantaarn was xD Mooi behang, ik ben benieuwd welke kleuren je voor het hout gaat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen