zondag 11 december 2016

Vloerkleedje, deel 9 en 10.

Oeps, vorige maand helemaal vergeten om een update van mijn borduurwerk te geven.
Daarom staat er in de titel deel 9 en 10; op deze manier weet ik precies hoeveel maanden ik bezig ben met een borduurwerkje.

Ik borduur nu wel wat minder dan de maanden daarvoor, ben bezig met Thea's adventkalender, Kerst komt eraan, en een cursus van het werk, dus lekker veel om handen......

Maar toch pak ik regelmatig mijn borduurwerkje erbij, kan het niet laten..... 








Dit is toch wel een verschil, zo na twee maanden.............

1 opmerking:

  1. Ik kan het (verschil) niet zo goed zien (waarschijnlijk vooral de lichtste kleuren?), maar ik vind het wel prachtig worden! Zo fijntje, bijna liefelijk.
    En je blog herinnert me eraan dat ik al een poos niet geborduurd heb :')

    BeantwoordenVerwijderen