maandag 28 november 2016

Mijn Zeeuwse meebreideken is af!

Eindelijk is mijn deken af!
Het project is januari 2015 gestart; iedere maand kreeg je de uitleg van een rij; duurde dus 5 maanden.
De wol is vrij grof, gebreid met naald 3,5, dus dat schiet wel op......
Maar zoals dat vaker gaat, zijn er periodes dat je weinig breit, en tegen het eind bleef de deken erg lang liggen terwijl ik al op de helft was van het laatste blok.
Maar ik mag van mezelf altijd pas wat nieuws beginnen als ik het vorige heb afgemaakt. Voor mij een goede stok achter de deur, want ik had het volgende project al uitgezocht en ook al wol gekocht.
Helaas laat ik hier voorlopig nog niets van zien, moet een verrassing blijven......



We hebben inmiddels al een aantal avonden lekker onder de deken gezeten; dus ik zou zeggen: laat de kou maar komen!

3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden Jolinda, en wat een werk he, een 1:12 is eerder af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke deken, je zou er zo onder willen kruipen. Mooie kleuren, Jolinda, en leuke, aparte patronen ook. Je bent er 'even' mee bezig, maar dan heb je ook wat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, vooral die kleuren, staat zeker leuk bij jullie bank!

    BeantwoordenVerwijderen