maandag 3 juli 2017

Zomerkijkkastje.

Afgelopen woensdag zijn we weer verder gegaan met ons zomer kijkkastje.
We hebben weinig tijd gehad om ons voor te bereiden; vlak voordat ik weg ging, heb ik het een en ander in mijn knutselkoffer gedaan; niet eens gekeken of ik wel genoeg hout bij me had....

Voor Arlette gold hetzelfde; dus wij hadden als optie genoemd om maar verder te gaan met steentjes plakken.
Maar..... Wil ging enthousiast verder met haar deur, en ja, toen konden wij ook niet achter blijven.
Helaas was ik niet tevreden met de sponning, die liep een paar millimeter scheef, en daar stoorde ik me aan.
Uiteindelijk ben ik een flink gedeelte van de middag geweest om die weer recht te krijgen.
Het laatste half uur kon ik beginnen aan de deur; ik had gelukkig net genoeg hout bij me van de vorige keer, mazzel!


 
Tot slot alle drie de kastjes op de foto gezet, mijn deur staat op een verhoging, omdat er een trapje bij komt.


3 opmerkingen:

  1. weer een stapje verder... Wordt zo met elkaar een leuk hoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me encanta el formato de la caja para tu escena y los pocos elementos que has puesto; geniales.Feliz semana:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen