woensdag 19 juli 2017

Zomerkijkkastje

Vanmiddag  gezellig met Wil en Arlette afgesproken en weer verder gewerkt aan onze kijkkastjes.

Het was erg warm, maar op een gegeven moment waaide er een beetje wind door Arlette's huis en dat bracht wat verkoeling.

Uiteindelijk zijn we allemaal wel flink opgeschoten.
Wil maakt ipv een raam een fotolijstje op de muur (jaja, Wil, je kiest voor de makkelijke weg.....).

Mijn vorderingen tot nu toe. Ik ben begonnen aan het raam wat open kan, maar was mijn concentratie kwijt, dus heb het hierbij gelaten.
De deur is nu helemaal klaar.
 Arlette heeft zelfs de randen van de deur schuin gemaakt waardoor de deur mooier valt in het kastje.
( en een creatieve oplossing hiervoor bedacht..).

Haar raam is op een speciale manier opgebouwd, maar dat kan ze zelf beter uitleggen, zie www.avanasminiworld.blogspot.nl
Wil, ik ben benieuwd naar je foto; dat hartje was ook leuk hoor.....
Mijn kijkkastje een beetje ingericht...
De komende tijd ga ik thuis bezig met het trapje, dan toont het ook al heel anders.

1 opmerking:

  1. Ik ben een beetje laat met m'n reacties, maar het was gezellig en ik kijk alweer uit naar de komende middag!
    Leuk dat we het al bijna kunnen gaan aankleden, hé? :)

    BeantwoordenVerwijderen