vrijdag 10 november 2017

Merklap van mijn oma. deel 8

Deze maand heb ik niet zoveel geborduurd, omdat ik enthousiast aan het haken ben geslagen. Zo erg dat ik last kreeg van mijn linkerhand en daarom noodgedwongen ben gestopt. (ook met borduren).
Gelukkig ging de pijn vrij snel over en de zwelling was na een paar dagen ook verminderd.
Als eerste ben ik weer begonnen met borduren; maar al heb ik niet veel geborduurd, het verschil is toch wel te zien......


Op de beurs in Rijswijk een paar weken geleden was de merklap in het echt te bewonderen.
Ik zit net te bedenken dat het mooi zou zijn als het werkstuk tijdens de volgende beurs af is en ingelijst.

Maar ik beloof niets; is zomaar een hersenspinsel.








2 opmerkingen:

  1. Je bent toch weer een stukje verder, leuk idee klaar op de beurs in Rijswijk. Ik zou zeggen ga ervoor.
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch weer opgeschoten hoor. In het echt (op de beurs in Rijswijk) was het helemaal prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen