maandag 11 februari 2019

2e opdracht van het jaarproject 2019.

Deze maand was de opdracht om een tafel te maken, dus niet te pimpen.....
Ik was van plan een tafeltje te maken wat bij de stoel van vorige maand zou passen, maar uiteindelijk werd het een half rond tafeltje voor de salon van het Franse huis.

Gisteren was het zo'n heerlijke regenachtige zondag, dus belandde ik boven op mijn hobbykamer.
De schoorsteenmantel in de salon zat nog los, fotolijstjes lagen op de vloer, klaar om opgehangen te worden; dus besloot ik maar es verder te gaan met de salon. Alles vast geplakt en daarna ook nog maar begonnen met het tafeltje naast de open haard.

 Ik heb bijna het hele tafeltje kunnen maken van restjes hout wat in een bakje op mijn bureau ligt.
Alleen de versiering op de rand  is kant en klaar gekocht; ik had er maar een van, dus ga komend weekend weer eens heerlijk shoppen bij Bindels Ornamenten.





 En zo staat het tafeltje in de salon, staat er heel mooi, vind ik zelf.

1 opmerking: