donderdag 28 februari 2019

Borduurboekje februari 2019.

Ja!
Op de laatste dag van februari is deze maand ook geborduurd! (natuurlijk heb ik er wel een maand over gedaan...).
Eigenlijk is het helemaal niet mijn streven om iedere maand een pagina van het boekje af te hebben, maar op de een of andere manier gebeurt het wel zo.

Ik borduur alleen in verloren uurtjes, bv het laatste uurtje of half uurtje voordat ik een late dienst heb, even een rustmomentje voor de hectiek van werken..... (valt ook wel mee hoor).

We hebben net een paar dagen mooi weer achter de rug, en op die momenten heb ik weer mijn haakwerkje opgepakt, want dat kan ik buiten in de zon doen......

Tijdens de beurs in Rijswijk van twee weken geleden had ik dit borduurwerk ook bij me; en heb dit aan twee medeborduursters kunnen laten zien.
Een dame had m in het groot geborduurd, maar had m jammer genoeg niet meer in haar bezit.
Ik heb wel met haar afgesproken dat ik het werk tijdens de volgende beurs ook weer meeneem.
Leuk hoor, zulke contacten en gesprekken met medeliefhebbers van borduren!


1 opmerking: