maandag 23 september 2019

Aankopen beurs Rijswijk.

Afgelopen weekend heb ik Thea en Rob weer geholpen op de beurs in Rijswijk. Voor mij is dit ook een beetje een weekendje uit, ik laat mijn mannen met zijn tweetjes thuis. ( ze vermaken zich wel, maar..... vinden het ook wel saai).
Ondanks het mooie weer hadden we het bij tijd en wijle toch wel druk aan onze kraam. Maar op de rustige momenten hadden we tijd om met elkaar en met de klanten bij te praten. En natuurlijk even te gaan shoppen!

 Met ons poppenhuisgroepje willen we de komende tijd gaan werken aan een klein tafereeltje met het thema najaar.
Arlette had al wat ideetjes gezocht en vond iets met een hekje.
Mijn houten kralen zijn een eind op, gaat soms ineens hard, zo ook met de stoel- en tafelpootjes.
De stekers kwam ik tegen; deze zijn met hartjes en sterretjes. Die komen vast wel eens van pas!

De bladpons is wel groot, maar je zou het blad kunnen vouwen en dan een modern bloemstuk maken. Dus ja, die kon ik niet laten liggen, en ik heb eigenlijk niet zoveel bladponsen.



Omdat ik afgelopen donderdag jarig was, en we dit s avonds zouden vieren samen met de verjaardagen van Rob en Dion, vroeg Daphne wat ik wilde hebben.
Moeilijke vraag hoor!
Na even nadenken kwam ik op het idee dat ik wel eens een kitje van Artofmini wil proberen. Ik loop vaak genoeg langs hun stand, maar omdat het er altijd druk is, loop ik er meestal voorbij. ( gun mezelf de tijd niet).
Van Thea en Rob kreeg ik een blikken doosje, geemailleerd, en als ik het goed zie, met de hand gemaakt.
Thea heeft het gekocht tijdens hun vakantie in Marokko en moest goed zoeken naar een leuk miniatuurtje vertelde ze erbij.
Nou, ik ben er blij mee; de twee kadootjes staan nu nog te pronken op het tafeltje bij de bank, maar het doosje komt in het vitrinekastje te staan, en het kastje zet ik natuurlijk in elkaar en komt in een van mijn huizen te hangen.


En nu ga ik alle kraaltjes sorteren in het doosje bij de andere kralen. ( leuk werkje) vind ik dat altijd.




2 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes en natuurlijk heel erg bedankt voor je hulp en gezelligheid!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor je verjaardag ben je verwend Jolinda.
    Leuke aankopen heb je gedaan.


    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen