maandag 16 september 2019

Zomerproject 2019.

Ook dit jaar heb ik weer mee gedaan met het zomerproject van Thea. Dit jaar hebben we samen met 12 anderen een tuinprojectje gemaakt.
Iedere week kwam er een nieuwe opdracht (ik heb het boekje besteld, maar probeerde me toch zoveel mogelijk aan de nieuwe weekopdrachten te houden).
Ook werd er regelmatig een give away op het blog van Thea geplaatst ( www.thea65.blogspot.com), waarmee je extra punten kon verdienen. Ik heb mijn best gedaan om ze allemaal te zien, maar wegens vakantie en het feit dat ze er maar kort op stonden heb ik er een gemist.
Jammer!

Dit is mijn creatie. Ik heb de verf uit de kleurlijn van de Action gebruikt; ik vind de kleuren geweldig!


                        

Ik heb met veel plezier aan dit kastje gewerkt, soms wel erg druk zo alles bij elkaar (jaarproject, swapjes, tuin, vakantie, werk), maar ik heb het afgekregen en ik ben tevreden met het resultaat!

Komende week een ophangsysteem maken zodat het tafereeltje kan pronken aan mijn "wall of fame". ( in het halletje bij de achterdeur naar de tuin, een toepasselijker plekje kan ik niet bedenken........).


3 opmerkingen:

  1. Jolinda, en dan eindelijk mocht je het project dan laten zien.
    Ik denk inderdaad dat je op de camping dit jaar drukker bent geweest dan vorig jaar. Het tafereeltje is met al die Give Aways veel voller geworden.
    Op naar de Adventskalender?
    Groetjes, Thea
    https://thea65.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Jolinda ook jou tafereeltje te zien, het ziet er leuk uit joh. Leuk zo'n eigen plaatsje voor de miniaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een supermooi resultaat. Wat een leuk tafereeltjes is het geworden en lekker vol :)
    Die kleuren van de Action vind ik zelf ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen