zondag 29 september 2019

Jaarproject sept 2019.

September, en alweer de negende opdracht van het jaarproject.
Dit keer was de opdracht om een kast oud te maken.
Al een tijd geleden heb ik deze kast geschuurd en geschilderd, maar het was niet echt naar mijn zin. Toen kwam ik op het idee om een mooi behangetje tegen de achterwand te plakken en ook de doorzichtige plankjes te bekleden met hetzelfde behangetje.
Het bleek daarna erg lastig om de plankjes weer netjes terug in de kast te krijgen, maar het is me gelukt.

Als laatste en bijna het meest secuurste werkje aan de kast: het oud maken. Ik moest echt opletten dat ik niet teveel ging afschuren zodat de kast weer kaal zou worden...

Dus uiteindelijk heb ik gepimpt en oud gemaakt.



                                                              En zo staat de kast in de kamer van het Brocante huis.



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Jolinda! Het behangpapier past heel goed bij het servies.
    De kamer gaat er steeds mooier uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen