zondag 20 oktober 2019

Aankopen beurs s Hertogenbosch.

Deze keer heb ik niet zoveel gekocht, mijn voorraad is op dit moment groot genoeg.....
Ik heb alleen een pons gekocht, omdat ik weer meer bezig ben met bloemen maken. Met deze kan ik mooie zonnebloemen maken.
Ook heb ik echt bloemdraad gekocht, staat mooier dan een kaal ijzerdraadje.

Deze beurs is in de Brabanthallen en is een poppen, beren en poppenhuizenbeurs. Het gedeelte poppenhuizen is wel kleiner dan de beren, antieke poppen en reborns.
Later op de middag heb ik een rondje over de beurs gelopen, vooral de antieke poppen, de beren en de karakterpoppen ( in veel gevallen gemaakt door Russische mensen) zijn echt schitterend om te zien.
De rebornpoppen heb ik overgeslagen; al zijn ze mooi gemaakt, (ik doe het niet na), ik vind ze zo levensecht dat ik ze eng vind. Ik heb er dus niet zoveel mee.

Het kralenportemonneetje lag op een kraam met antieke poppen; ik ben twee keer langs gelopen. Maar eigenlijk wil ik allang zo'n portemonneetje, dus toch maar gekocht.
Mijn oma had vroeger een tasje met gebreide kraaltjes wat ik erg mooi vind. Ik heb geen idee waar dit tasje gebleven is....


1 opmerking:

  1. Leuke aankopen en het portemonneetje zal een leuke herinnering aan het portemonneetje van je oma zijn.
    Bedankt voor je hulp, ivm de drukte hadden we je hard nodig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen